Sunday, September 6, 2009

Diari Ramadhan Ke-15 Gua

pukul 4.30 pagi
-gua bangun dan kejutkan kutu-kutu gua supaya bangun bersahur..

pukul 4.45 pagi
-gua sudah berada di francais mcD..

pukul 5.55 pagi
- gua bersolat subuh secara berseorangan di bilik..

pukul 7.30 pagi
- gua abis layan kutu-kutu di "ym"

pukul 4.40 petang
- gua baru bangun tido dan bersiap-siap basuh kenderaan

pukul 6.30 petang
- gua pergi beli mee goreng kawah kat taman u..anak gadis dia comel juga.

pukul 7.13 petang
- gua berbuka dengan hamster peliharaan "roommate" gua..semua abis gi berbuka dengan awek..

pukul 8.00 malam
- budak setan mesej gua..ajak gua merayau-rayau..

pukul 9.00 malam
- gua ambil budak setan dan terus ke masjid berdekatan untuk berterawih..

sampai sini sajalah diari gua..saja nak bagi tahu yang gua pergi terawih jugak..

20 comments:

mossy said...

bangun sahur,solat subuh,solat terawih.
wow!
ape kes tidur lama sangat?

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

budak setan? bukan dah kene ikat ke? eh eh..pegi terawih jugak? setan baik barangkali..hehe

sharamli said...

bagus t0l p terwikh..

tp kal0 tid0 bangun k0l 4.4o,celah mana s0lat z0h0r?

farah said...

mmg bagus,

sbb gi terawih.

tp, jgn tido byk sgt,

makruh.

:D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

budak setan gi terawih~


woot~


bagus tu~


owh..hamster?

adakah kamu kawan dgn budak FKA KTHO yang membela hamster?

dila john said...

uhh.. calon menantu tapi kalau pegi full lah...
hohooo..

Cik Cookie said...

wah..wah..anak sape nih ehh?

dobot said...

takk baik menunjuk nunjuk.
;)

Paan Ovrtd said...

Pergi je buat apa. Semayangnya ntah buat entah tidak.

shakinah said...

setan dah taubat?

Encik Ariff said...

nt kem salam sama awek mee goreng.

Shazana Samaluddin said...

tuhan kate tak elok menunjuk. haha

TerubukMasin said...

lu tkde awek ke???

yoro okino said...

wahhh besh nyer idup ko
klu aku dah penuh ngan buku2 xbesh dah
uhuhuhu

::cik asha:: said...

berbuka ngan hamster je ke??
ala cedih nye...

pesal lu x bertadarus skali?..

.ellnadj. said...

dah spesies hamster...
nk komplen lagi berbuka sama2 dgn hamster...=p

Pais Mais said...

bagus!! msti bnyk mak2 kat luar sana nak buat lu jadi menantu!!

faiq said...

kalo lu g terawih..lu nmpk la gua yg imam

Heidi Shafiq said...

baru 1st time g terawih dah kecoh..
xpe la.. lu dah mula nak berubah..

Adam Mikhail said...

dija: letih bersahur kot :P

naddy: setan pada nama blog :P

sha: qada zohor :P

farah: tak sengaja la..takde orang kejut :P

zara: sekarang trend bela hamster :P

dilla: takpe gua sanggup tolak :P

devine: anak cik safeai!

dobot: gua nak bagitahu..

paan: lu nk gua buat entri detail ke?

kinah: syaitan je takkan taubat!

arif: gua dah cop dulu!

shazana: oke2 tak menunjuk :P

TM: gua single la :P

yoro: contohi gua la..

acha: malas gua.

ella: kompom masuk syurga!

pais: he3 lu ada adik perempuan?

faiq: waklu imam!

heidi: lu ingat gua macam lu?