Sunday, February 20, 2011

Pilihan Raya Kampus

sekarang bahang pilihan raya kampus sudah mula terasa, dimana semua calon-calon sedang berusaha gigih untuk memastikan kempen mereka berjaya dan sekaligus memenangi hati-hati mahasiswa untuk mengundi mereka..mereka terus berkempen tanpa mengenal erti penat dan lelah, malah siang atau malam bagi mereka sama sahaja.

cuma yang merunsingkan gua cuma satu..kertas manifesto terlalu banyak di sekeliling gua, sampai terbuang dan dipijak oleh manusia yang lain. kalau yang bertulis-tulis tu takpe la gua tak ambil kisah sangat tapi yang meletakkan wajah mereka sendiri tu? tak pasal-pasal kena pijak dan di heret masuk ke tandas dan ke merata-rata tempat yang lain.

cuba jadikan teknologi salah satu tempat untuk lu orang berkempen? macam dilaman sosial seperti facebook,twitter, dan laman sosial yang lain. ini tidak, facebook dijadikan tempat mencaci parti lain, kutuk orang sana sini. kau nak jadi apa? setakat kau mencanangkan manifesto kau sana sini tapi kau masih tersekat dengan pihak atasan adakah ini caranya kau nak membela hak kami?

5 comments:

sharamli said...

tag gambar sana sini p0n serabut jugak w0i!

takky said...

hai...
membazir kertas sungguh....
sian pokok2 yg terpakse berkorban utk mereka yg berkempen....
x kesian dekat pokok ke???

angel said...

thu xpe..

angel said...

thu xpe..

Adam Mikhail said...

hahaha!