Monday, August 22, 2011

#24 Kisah Semalam

semalam adalah hari ahad, jadi saya mengambil peluang untuk pergi membeli barang keperluan hari raya. pada tepat pukul 11 pagi saya telah sampai ke destinasi yang ingin dituju, alangkah terkejutnya saya perkarangan shopping mall sudah dibanjiri dengan ribuan orang yang mempunyai misi dan matlamat yang sama dengan saya.



sesak, hiruk-pikuk, jerit sana sini, kepanasan, langgar orang sana sini dan macam-macam hal lagi. cuma saya kesian melihat anak-anak kecil yang diheret bersama untuk menikmati ertinya berjoli di hari raya aidilfitri.

5 comments:

FaizalSulaiman said...

mesti mak bapak yg eksaited dr anak2 kecil.

Huzaifa Zahri said...

tahun ni lu beli songkok?

sharamli said...

Awal pulak awak bang0n bila nak pergi membeli-belah

syasya said...

wa.pkol 11 pon dh ramai..adoi..smlm g alamanda je. x ramai pon pkol 11 tu hehehe

Syida Shukor said...

Kantoi jugak ada orang pergi shopping :P