Friday, October 2, 2009

Nama Blog Tak Melambangkan Keperibadian Gua

seperti biasa aktiviti gua dihujung minggu hanya duduk dibilik dan belajar bersungguh-sungguh untuk menjadi pelajar yang cemerlang dan terbilang sesuai dengan moto parti politik yang banyak menyumbang duit untuk pembelajaran gua..

lu orang kalau asyik belajar je naik tepu jugak kalau tak reti nak jenguk persekitaran dan melakukan aktiviti senaman yang sepatutnya..yela lu orang patut contohi gua,pelajar macam gua ni selalu saja dapat jemputan dari kawan-kawan untuk makan bersama,belajar bersama dan segala-galanya bersama kecuali tido bersama-sama antara lelaki dan perempuan..

walaupun setan tapi i masih suci lagi taw..auwwww~

21 comments:

Cik Cookie said...

Mantopppp...........

sharamli said...

sure ke suci?
meh sini nak tgk..

Encik Ariff said...

orait!
aku percya.
haha.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

gua percaya lu suci~

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

sesuci safi?

misz benida said...

sesuci lebaran ke??
hmmm,,parah ckit nk prcya..

intanurulfateha said...

.mau muntah
.geli!

aku said...

suci..???
lu suci..??
mmm..
gua percaya..
hehehe

imHepPie said...

buktikan ko maseh suci..

13247 said...

PG MAM

vidadarisakura said...

ko merepek apa ni saitan?????

faqhrule said...

sesuci dihening subuh sunyi,
sesuci terdengar nurani

sesucinya cintamu

suci dalam debu

sucikan badanmu dan pakaianmu,sujudlah menyembah tuhanmu

safwa selamat lagi suci

mossy said...

alhamdulillah

Basuh Baju said...

tp ko ttp setan..hahaha

Nabil Fizri said...

pejadah lu ni

dobot said...

:D

faiq said...

suci pale lu la

Daffodil D said...

suci dari ape? huraikan.



melihat pade perot, x suci dah~ ;p

.ellnadj. said...

erk...
suci ke??

et said...

dlm keadaan bwudhu' sentiase? begitu? ^^

Adam Mikhail said...

devine: gua memang mantop! ;)

sha: oke set time :P

arif: lu rumet gua lu tahu la :P

zara: bagus2

naddy: lebih suci dari itu :P

benida: hoi ni bukan lagu raya!

intah: muntah kat cik abang lu sudah!

aku: he3 bagus2 ;)

heppie: buat urine test la :P

iezat: lu patut mati dulu

vi: lu la setan!

fakrul: ni lagu mynightville?

dijah: amin~

basuh baju: itu pasti!

nabil: eleh!

dobot: hoi ape kes?

faiq: lu jeles ape kes?

D: kang gua tunjuk lu tak percaya :P

ella: suci la

et: iya2 lebih kurang la ;)