Sunday, December 5, 2010

Selamat Pagi

lama sudah gua tak hirup udara di sekitar rumah gua ni..terbangun di awal pagi memang satu perkara di luar kawalan gua dan tak pernah dibuat oleh gua sendiri sebelumnya..

macam biasa bila bangun awal pagi, perut meronta-ronta minta makanan..gua ni jenis tak ambil kisah sangat dengan rontaan dari perut gua yang meminta makan tetapi gua cukup ambil kisah bila mulut minta asap..bertemankan lagu lefthanded bertajuk syurga diwajah mu, gua gagahkan diri mencapai sebatang rokok dan dinyalakan api yang penuh kemarahan sebagai tanda protes dengan kenaikkan harga barang-barang..

semua harga barang diluar sana meningkat naik, dari rokok hinggalah ke gas dan petrol, segalanya naik cuma gua nampak yang sentiasa turun diluar sana hanya hujan membasahi bumi untuk meredakan segala kemarahan manusia..mungkin ada rahmatnya bila hujan turun ke bumi ini agar manusia dapat tidur dengan lena dan lupa tentang kejadian semalam..

ada patutnya gua sambung tidur dari gua merepek tak tentu pasal di dalam blog..tak pasal-pasal lu orang kena baca coretan bebal di pagi hari..hehe :p

3 comments:

Anonymous said...

balik utm buat psm la woi!!!

Paan Ovrtd said...

Mana pergi readers2 kat blog ni?

•ѕуựнαđα• said...

hujan sampai semue demam ! oh demmm...