Wednesday, June 1, 2011

#10 Tarif Naik

selamat pagi semua, buat kali keduanya gua bangun awal di pagi ini, mana taknya semenjak tarif elektrik dinaikkan..gua sepakat untuk menjimatkan kadar penggunaan elektrik di rumah gua bagi me'maintain'kan bil elektrik gua..gua bangun awal pagi sebab sudah kepanasan di dalam bilik, mujurlah rumah di tepi laut dapatlah sedikit angin bayu laut pada sebelah malam bagi menggantikan kipas angin sebagai alternatif.

dan akhirnya, gua update blog ini di restoran makanan segera sambil pekena breakfast meal, alangkah indahnya hidup menjadi golongan sederhana ni..

2 comments:

FaizalSulaiman said...

malam nanti pasang lilin.hari2 candle light dinner, walaupun dengan megi semangkuk, cara gak tuh!

enyheartsdiamond said...

nak on9 p mekdi lah :D sejuk pun sejuk :D