Thursday, August 11, 2011

#20 MessageToMyEx.

Assalammualaikum, saya adalah bekas makwe yang penulis blog ni, kalau anda pernah mengingati saya pada entri ini. nama saya Lailatul atau lebih dikenali diserata dunia sebagai lily allen. tujuan saya menulis blog ini adalah, eh masih boleh log in blog ex-boifren saya ni lagi. dasar buta it password pun tak reti nak tukar nasib baik dah putus. eh? okey kita kembali pada jalan cerita sebenar.



tujuan saya menulis entri ini, seperti anda sedia maklum keadaan di kota london sangat tidak mengizinkan buat masa sekarang ini dan memandangkan raya aidilfitri tinggal lagi 2 minggu lagi dengan kelengkapan raya belum mencukupi.jadi saya bercadang untuk beraya di Malaysia bersama dengan famili awak seperti raya aidilfitri 2-3 tahun lepas. mungkin raya pada kali ini sudah tidak memberi sebarang erti pada awak lagi tapi sekurang-kurangnya berikanlah saya peluang sekali lagi untuk saya memperbaiki kelemahan diri.



seperti biasa saya hadiahkan sekeping gambar untuk mengingatkan kembali memori berduri.



pic source: google image



oh ya pada tahun ini saya tak sempat hendak membuat kuih raya, biasalah kalau buat almond london pun masih terasa riot dikuihnya.



6 comments:

FaizalSulaiman said...

nasib baik Lilly allen bukan amy winehouse.

dua2 dr london apa.hahaha

sharamli said...

Eleh!

syasya said...

cun seyh

enyheartsdiamond said...

semoga lily allen selamat hendaknya ;)

Heidi Shafiq said...

buat video.. buat video.. :P

Adam Mikhail said...

kah kah kah jenis jeles belaka.