Wednesday, June 3, 2009

Gua Adalah Anak Yang Baik

gua anak yang baik..tak percaya?owh gua lupa lu orang masih prejudis terhadap orang yang merokok..yela merokok tu orang jahat je yang hisap..orang baik semua pakai serban,belajar tinggi-tinggi,ada jadi doktor,ada jadi cikgu,ada juga jadi jurutera..gua?

yela gua tak pandai,SPM 1A je..anak nelayan dan hisap rokok plak tu..perokok adalah pembunuh..eh betul ke?gua tak pasti gua ingat nak tanya mufti tapi macam susah je nak jumpa..kalau gua tanya anak mufti boleh ke?tapi ape kena mengena mufti dengan perokok adalah pembunuh?

tu la jangan menghisap rokok ketika "update" blog..dah lari tajuk entri di atas..

Photobucket

18 comments:

vidadarisakura said...

gampang!setan apa pakai inai?

sharamli said...

kawen ke tunang?

Luna Abdullah said...

aku pun isap rokok gak weh!

maira adreanna said...

betul baek k ? konpius aku haha

qishie said...

blah

Adam Mikhail said...

vi: gua dah kahwin la..lu tak tahu ke??

sha: 2-2 sudah setel..lu bile lagi?? :P

luna: he3 ada masa kite hisap sama2 ;)

maira: memang betoi! :P

qish: eh lu apsal?? ;)

cik helena said...

sile komen bukan beromen??camno tu?haha

tak takut ke,rokok skng kan de gambo2 ngeri..

mossy said...

selagi lu tak hembus asap rokok tepat dekat muka gua,gua percaya lu anak yang baik *muka jujur habis ni*

Encik Ariff said...

isap slagi lu mampu.
;)

•ѕуựнαđα• said...

aku caye..ko mmg ank yg baek ;p

.ellnadj. said...

inai???

Rynn (sunshine) said...

nape pakai inai jari berselang-seli? nak kawin lagi satu baru pakai inai penuh 10 jari eh ;)

ieNn ZaZa said...

ko pakai inai saruk...hahahah

Adam Mikhail said...

helena: gua tak beli rokok ada gmbar ngeri :P

dijah: gua respek pada non smoker oke? ;)

arif: yeay gua muda mmg mampu :P

syuhada: bagus! ;)

ellain: iya2 inai..mengapa? :P

ryn: baru nampak style pkai selang seli :P

ienn: ape masalah?gua nak cntikkan kuku gua :P

Anak Pendang Sekeluarga said...

salam...sy ambil kesempatan mohon ampun dan maaf pada rakan2 alam maya saya..hari ini adalah hari last saya sebagai budak praktikal,ada jasa nie,,blog nie terhasil smsa prktikal nie la....dan pada ahad saya akan berangkat ke sabah selama 40 hari dengan tujuan untuk baiki iman dan amal saya,akhlak saya dan ibdat saya...mohon di doakan ye....tq

Paan Ovrtd said...

"gampang!setan apa pakai inai?" - betul,betul,betul.

Adam Mikhail said...

pendang: oke2 :P

dick an: ha3 gua dah berkahwin siak!

A a D i I ? said...

lu tebiat ape pakai inai?
sengal!