Monday, September 12, 2011

#30 Upin dan Ipin

upin dan ipin adalah kartun kegemaran utama bagi kanak-kanak di malaysia. adik sepupu gua juga tak terkecuali daripada fenomena ini. disini apa yang gua kesali ada setengah orang yang "PANDAI CERDIK" dalam agama, mengaitkan upin dan ipin dalam agenda yahudi. sekali lagi benda ini disebarkan melalui facebook, dia tak tahu ke yang facebook tu yahudi yang buat? bangang bangang bangang!

okey kembali pada cerita awal. adik sepupu gua ni gemarkan cerita upin dan ipin kalau dorang tengah nakal-nakal gua pasangkan video upin dan ipin, secara otomatiknya keadaan tenang umpama malaikat lalu (kisah kat sekolah dulu bila kelas senyap sendiri).



 si adik dan abang sedang leka menyaksikan upin dan ipin di youtube.

bila cerita upin dan ipin sedang buffering, akhir si adik menjatuhkan diri lalu menangis. jenis tak menyabar!


p/s: sebenarnya gua pun suka cerita upin dan ipin tu, best kan? :)

5 comments:

delarocha said...

layan jugak upin dan ipin ni

takky said...

ayam goreng!!!!

Adam Mikhail said...

delarocha: memang seronok! terasa muda :p

takky: hahaha!

•ѕуựнαđα• said...

uping iping habak hang..

Adam Mikhail said...

haha tu dia mai dah pekat kedah dia.