Sunday, June 12, 2011

#15 Cuti Sekolah

cuti sekolah telah hampir melabuhkan tirainya, sebagai bapa gua memilih destinasi yang sesuai dan lebih memberi kepada ilmiah serta yang penting bajet percutian yang paling rendah untuk anak-anak gua sempena cuti sekolah. jika selama ni gua banyak menghabiskan duit dengan bercuti diluar negara sudah tiba masanya gua membawa anak kembar gua(entri tentang kelahiran mereka) untuk mengenali lebih dekat lagi tentang keistimewaan negara kelahiran mereka sendiri.

sebagai permulaan gua membawa mereka mengenali haiwan-haiwan liar yang mendominasi kehidupan dihutan-hutan negara kita, kalau sebelum ni gua mendedahkan mereka dengan binatang 'oversea' seperti kangroo di australia, panda di china,godzila di jepun dan big foot di amerika syarikat ternyata mereka begitu teruja melihat seperti binatang itu.. jadi pada hujung minggu ni gua bercadang untuk membawa mereka ke zoo negara yang terletak di hulu kelang sebelum bermulanya sesi persekolah untuk penggal yang baru ni.


**************************************************


hal ini mungkin akan terjadi pada tahun 2020 la agaknya.


4 comments:

FaizalSulaiman said...

jepun ada gojira!!!hahahaha

littledolphin said...

BIGFOOT?

enyheartsdiamond said...

siapa mama kepada anak-anaknya? hehe :D

Ray Ban said...

Many thanks for your wonderful web site Ray Ban. There are a lot of great photos. Maintain sharing this kind of ideas from the upcoming also RayBan. This was essentially what I was hunting for, and I am glad to came right here Ray Ban 3025 Aviators! Thanks for sharing the such information and facts with us .