Monday, September 5, 2011

#28 Teori Untuk Panjang Umur

hey gua kembali dengan teori setan, ye baru ini kita dikejutkan dengan mesej berangkai yang mengatakan bahawa merokok itu adalah satu agenda yahudi. okey gua malas nak ambil peduli sebab dia post pun kat FB. dia tak tahu ke yang facebook tu orang yahudi buat iaitu abam Mark Zuckerberg, jadi secara tak langsung ia salah satu agenda yahudi juga bukan?



okey, masih lagi dalam kisah rokok lagi. gua ada mengupas sedikit tentang teori merokok sambil ketawa yang mampu memanjangkan hanya anda semua pada entri yang lepas. kepada yang baru mengikuti blog ini gua akan terangkan secara ringkas tentang kombinasi merokok dan ketawa ini. kalau kita ketawa kita dapat memanjangkan riwayat hidup kita selama 10 tahun. kalau kita merokok pula kita akan memendekan riwayat hidup kita selama beberapa lama ntah gua pun tak pasti sangat yang gua pasti tak sampai 10 tahun. kalau merokok secara ketawa, secara tak langsung riwayat kita sebagai perokok berjaya di seimbangkan.









baru baru ini saya terjumpa satu teori baru yang mampu memanjangkan umur seorang lelaki, seperti figura diatas. merenung payudara wanita selama 10 minit ia mampu memanjangkan tempoh 5-6 tahun hayat seorang lelaki. jadi secara logiknya kalau saya gabungkan ketiga-tiga teori ini sekali gus ia akan memberikan peluang kepada perokok lelaki untuk menikmati aidifiltri untuk berkali kali. jadi kepada perokok lelaki, apa yang harus kamu lakukan adalah merokok sambil melihat payudara wanita selama 10 minit dan kemudian bergelak ketawa jadi riwayat kamu sebagai perokok mampu dipanjangkan.





satu teori dan konspirasi berjaya di bongkarkan.



2 comments:

FaizalSulaiman said...

ahahaha

kalau tenung lama2, agak2 makin panjang tak umur?

Adam Mikhail said...

hahaha! mesti lah panjang umur :p